فروش کمد پارچه ای

با کم شدن فضای اتاق‌ها و بالا بودن هزینه ساخت کمدهای چوبی، یکی از بهترین راه‌ها برای جای دادن وسایل و لباس‌ها کمدهای پارچه‌ای است. این نوع از کمد سابقه‌ای بسیار طولانی دارد. این مدل از کمدها که در درون اغلب ‌آن‌ها میله‌هایی برای صاف نگه داشتن وجود دارد، طول عمری بالایی را دارا هستند.

کمد پارچه ای چیست؟

کمدهای پارچه‌ای یکی از پرکاربردترین مدل‌های کمد است که از زمان‌های قدیم نیز مورد استفاده قرار می‌گرفت. یکی از مهم‌ترین نکاتی که این مدل کمدها دارند، قابلیت شستشو و مقرون به صرفه بودن آن‌ها است. برای افرادی که امکان ساخت یک کمد چوبی را ندارند، استفاده از کمد پارچه‌ای بسیار هوشمندانه و کاربردی است.

انواع کمد پارچه ای

تنوع کمدهای پارچه‌ای در نوع پارچه‌ها و فلز مورد استفاده در آن است. این پارچه‌ها شامل مواردی مانند برزنت، پنبه، الیاف شمعی و… می‌شوند. دو مدل فلز محکم و مقاوم یا مفتولی در کمدهای پارچه‌ای مورد استفاده است. کمدهای مفتولی قیمت مناسب‌تری نسبت به اسکلت مقاوم دارند.

کاربرد کمد پارچه ای

برای دسترسی راحت‌تر به وسایل و لباس‌های مهم می‌توان از کمد پارچه‌ای استفاده کرد؛ همچنین اگر قصد تمیز نگه داشتن اتاقی مانند اتاق نوزادان دارید، بهتر است از کمد پارچه‌ای استفاده کنید. در این مدل کمدها می‌توان لباس‌ها یا تشک را قرار داد. اگر قصد اضافه کردن کمد به اتاق خود را دارید، استفاده از کمد پار‌چه‌ای بهترین گزینه برای شما به شمار می‌رود. با استفاده از کمدهای پارچه‌ای در محل‌‌های دارای رطوبت، مانند حمام و دستشویی دیگر نگران خراب شدن کمد نباشید.
این مدل کمدها بهترین نوع برای استفاده در مناطق مرطوب کشور هستند؛ همچنین با استفاده از کمد پارچه‌ای در اتاق کودک دیگر نگران آسیب دیدن فرزند خود نباشید. اگر به دنبال جاکفشی با قابلیت شستشو هستید، این کمدها مناسب استفاده شما است. به راحتی پس از استفاده و کثیف شدن آن‌ها را بشویید و مجددا استفاده کنید.

مزایای کمد پارچه ای

یکی از نکات مهم درباره کمد پارچه‌ای قابلیت حمل و نقل آن و سفارش در ابعاد دلخواه است. امکان تغییر در تعداد طبقات وجود دارد. اندازه استاندارد و متفاوت کمدهای پارچه‌ای استفاده از آن‌ها را راحت‌تر می‌سازد. هنگام حمل و نقل کمدها نگران وزن کمد نخواهید بود و به راحتی آن را جابه‌جا می‌کنید. در کمدهای چوبی و پلاستیکی حجم و وزن خود کمد نیز عاملی است که باعث کم شدن فضای کمد می‌گردد، اما در کمدهای پارچه‌ای فضای زیادی توسط خود کمد اشغال نمی‌شود. در هنگام خرید کمد پارچه‌ای با توجه به دیزاین محل، رنگ کمد را انتخاب کنید. شکل‌های متفاوتی برای کمدهای پارچه‌ای وجود دارد؛ همچنین با استفاده از این مدل کمدها در اتاق نوزادان و کودکان امکان تمیز نگه داشتن اتاق برای شما راحت‌تر است. نصب راحت کمدهای پارچه‌ای این امکان را به شما می‌دهد که شخصا کمد را نصب کنید.

قیمت کمد پارچه ای

قیمت کمدهای پارچه‌ای به عوامل متعددی مانند جنس پارچه، ابعاد کمد و فلز داخل آن بستگی دارد. هر چه جنس مورد استفاده برای ساخت کمد مرغوب‌تر باشد، هزینه کمد بالاتر می‌رود؛ همچنین قیمت کمد با ابعاد آن نسبت مستقیم دارد. هر چه فلز کمد قوی و محکم‌تر باشد، قیمت آن بالاتر می‌رود.

خرید کمد پارچه ای

بهترین راه برای خرید کمد پارچه‌ای تهیه آن به صورت آنلاین است. با این روش در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کنید. ما برای خرید کمد پارچه‌ای به شما این سایت را پیشنهاد می‌دهیم. این سایت در کنار کیفیت مناسب، قیمتی مقرون به صرفه را برای خرید در اختیار مشتریان خود می‌گذارد. با یک بار خرید از این سایت به مشتری دائمی آن تبدیل خواهید شد.

سخن پایانی

در این مطلب سعی داشتیم تا شما را با کمد پارچه‌ای آشنا کنیم. در صورتی که قصد خرید کمد پارچه‌ای را دارید، حتما ابعاد محلی که قصد قرار دادن کمد را در آن دارید اندازه بگیرید؛ همچنین در صورتی که از کمد خود خسته شدید یا کمد شما فرسوده شده است، کمدی جدید را خریداری کنید و در دیزاین محل تنوع ایجاد کنید. با خرید از این سایت هزینه خود را به صورت هوشمندانه مدیریت می‌کنید.

صنایع فلزی آسایش مرکز خرید و فروش انواع کمد و جاکفشی برزنتی و پارچه ای در تهران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *